همایش ورزشی بمناسبت هفته جهانی دیابت
 
انجمن تالاسمی استان همدان
انجمن تالاسمی استان همدان
 
 

به مناسبت هفته جهانی دیابت در استان همدان ، روز پنج شنبه 21 آبان 94 در دوبخش آقایان و بانوان از ساعت 6 تا 8:30 صبح در سالن ورزشی فردوسی و در قالب همایش ورزش صبحگاهی برگزار گردید. که در این برنامه ورزشکاران شرکت کننده اقدام به انجام فعالیت های ورزشی صبحگاهی پرداختند و در بخشی از برنامه ، جناب آقای منعم مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان و همچنین جناب آقای دکتر نوری پزشک عمومی سخنانی را برای حاضرین در خصوص نقش ورزش در سلامتی و پیشگیری از دیابت ارائه کردند و در پایان برنامه نیز هم در بخش آقایان و هم بانوان به نفرات حاضر در همایش به قید قرعه جوایزی در قالب کارت هدیه اهدا شد و به بیماران خاص شرکت کننده در برنامه نیز به قید قرعه کارت هدیه جداگانه ای اهدا گردید. در این همایش در بخش آقایان جناب آقای منعم مدیرکل اداره تربیت بدنی ، جناب آقای حاج ولیئی از بنیاد امور بیماری های خاص استان ، جناب آقای سبزواری از ورزش همگانی ، جناب آقای قهرمانی رئیس هیأت ورزشی بیماران خاص استان ، جناب آقای حبیبی نائب رئیس هیأت بیماران خاص و تنی چند از مسئولین انجمن های بیماران خاص استان ( تالاسمی ، هموفیلی ، دیابت ، پیوند اعضا و ...) و از مسئولین اداره کل تربیت بدنی و پزشکان و مسئولین مرکز بهداشت استان حضور داشتند.

در بخش بانوان نیز سرکار خانم زینعلیان مسئول ورزش بانوان اداره کل تربیت بدنی ، سرکار خانم شیرانی نماینده سازمان های مردم نهاد در استانداری و مدیرعامل انجمن تالاسمی استان ، سرکار خانم دکتر میرمعینی از مرکز بهداشت استان ، سرکار خانم جاوید از حوزه ورزش همگانی و تنی چند از مسئولین اداره کل تربیت بدنی در حوزه بانوان و انجمن های بیماران خاص استان و عزیزانی از بیماران خاص حضور داشتند. در بخش پایانی برنامه نیز از شرکت کنندگان در همایش پذیرایی شد و بروشورهایی در خصوص اطلاع رسانی اهمیت ورزش و کنترل و پیشگیری از دیابت بین حاضرین توزیع گردید.

 در بخش دیگری از برنامه روز جهانی دیابت نیز همایش علمی و پزشکی دیابت در مرکز بهداشت شهرستان همدان از ساعت 9 الی 12 همان روز برگزار شد. در این برنامه نیز سخنرانی پزشک فوق تخصص غدد جناب آقای دکتر معین توکلی و کارشناس تغذیه مرکز بهداشت جناب آقای فرزانه کاری و همچنین سخنرانی سرکار خانم دکتر میر معینی از مرکز بهداشت استان و چند سخنران دیگر توسط مسئولین حوزه بهداشت و پیشگیری و ورزش و ... صورت گرفت. در بخشی از برنامه نیز طرح سوال برای برگزاری مسابقه بین حاضرین مبتلا به دیابت دو مراسم قرعه کشی و پذیرایی از حاضرین و پانل پرسش و پاسخ در نظر گرفته شده بود که به خوبی برگزار گردید. امید است با کسب دانش و علم و آگاهی درست و انجام دستورالعمل های مناسب پزشکی ، افراد مبتلا به دیابت بتوانند زندگی بهتر و سالم تری را سپری کنند و از بروز موارد ابتلای جدید دیابت در میان افراد جامعه پیشگیری شود.

آزاده قاسمی

روابط عمومی و نماینده ورزشی انجمن تالاسمی استان همدان

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


انجمن حمایت از بیماران تالاسمی استان همدان در سال1388 با دریافت مجوز رسمی از استانداری همدان ((به شماره ثبتی392)) فعالیت خود را شروع کرد و درحال حاضر با 126 نفر بیمار تالاسمی در سطح استان فعالیت می نماید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان انجمن تالاسمی استان همدان و آدرس hamedan-ts.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 40
بازدید کل : 5649
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1